Ensimmäisen automme hankimme vuonna 2004 ja se oli vuoden 1999 mallinen puoli-integroitu Eura Mobil Contura 662 HB Ducaton 2.8 iTD -moottorilla. Viitosvaihde oli tuon moottorin ongelmakohta. Se kun oli jälkeenpäin lisätty ja sen rakenne ei välttämättä kestänyt vedättämistä. Voitelukin toimi hieman heikosti.

Autossa oli takana poikittainen parivuode, vuoteen alla läpi auton ulottuva matala takatalli.
Eura Mobilin tapaan asunto-osassa oli kaksoispohja, jossa oli mm. raikas- ja harmaavesisäiliöt. Talvikelpoinen auto siis.

Toisen automme ostimme uutena vuonna 2006. Se oli Renault-alustainen puoli-integroitu Adria Izola 687 SPG isolla takatallilla ja poikittaisella takavuoteella. 

Kolmannesta autostamme teimme kaupat vuonna 2009. Se oli Ducato-alustainen integroitu Bürstner Aviano i684, Ducaton 2.3 JTD moottorilla ja 6-vaihteisella manuaalilaatikolla. Tämä auto kantoi nimeä "Arvi" (RV you know).

Neljännen automme hankimme Turun Messuilta 2014. Se oli Ducato-alustainen integroitu Rapido 890F, Ducaton 2.3 Multijet 150 -moottorilla (Euro 5b) ja 6-vaihteisella Comfort Matic robottivaihteistolla. Auto sai kasteessa nimen "Arvid".

Merkkiuskoton linjamme jatkuu. Uusi automme on Ducato-alustainen integroitu Pilote Galaxy 741FC, Ducaton 2.3 160 Multijet2 Power -moottorilla (Euro 6d) ja vastikään esitellyllä 9-vaihteisella automaattivaihteistolla. Autossa on AL-KO:n heavy-alusta. Kuten ensimmäisessä autossamme EuraMobilissa, myös tässä on koko asuinosan levyinen kaksoispohja. Kaikissa edellisissä autoissamme on ollut Truman ilmalämmitys, mutta Pilotessa on Alden nestekeskuslämmitys lämmönvaihtimineen ja muine härpäkkeineen.